Skolestart

Børnehaveklasse:

Skolestart for børnehaveklasseelever er altid noget særligt. På Bjerringbro Skole holder vi overleveringsamtaler med forældre og børnehave for at sikre den bedste start på skolelivet. Børnene besøger skolen sammen med børnehaven og forældrene inviteres til et forældremøde i slutningen af foråret inden børnene starter til august.

Første skoledag er altid speciel og derfor følger børnehaveklasserne deres eget program denne dag. Børnene møder senere og forældrene inviteres med på dagen.

Indskrivningen foregår digitalt via kommunens indskrivningsportal. Der sendes besked om indskrivning via e-post til kommende forældre inden indskrivningen starter midt i december.

Indskrivning af elever til andre klassetrin:

Alle andre indskrivninger af elever på skolen, sker ved at kontakte afdelingslederen og aftale videre i forhold til besøg, opstart, klasse mv.

Ferieplan for skolen

Du kan læse mere om skolestart her.